16 Ekim 2011 Pazar

Antalya Eğitim-Sen Ahmet Şık'ın Ailesini Ziyaret Etti - 17 Mart 2011

Eğitim-Sen Antalya Şubesi Başkanı Nurettin Sönmez ve yönetim kurulu üyeleri tutuklanan gazeteci Ahmet Şık'ın annesi ve kardeşini ziyaret ederek, dayanışma duygularını bildirdiler.

Eğitim ve Bilim Emekçileri Sendikası (Eğitim Sen) Antalya Şubesi Başkanı Nurettin Sönmez ve yönetim kurulu üyeleri tutuklu gazeteci ve Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi öğretim görevlisi Ahmet Şık'ın Antalya'da yaşayan annesi Fatma Şık ve ağabeyi Yrd. Doç. Dr. Bülent Şık'ı ziyaret etti.

Nurettin Sönmez, KESK ve Eğitim Sen'in Türkiye'de siyasal iktidarın baskılarına direnen az sayıdaki emek örgütünden birisi olduğunu belirterek Ahmet Şık'a her zaman destek olacaklarını söyledi. Ahmet Şık'ın emekten yana haberlerini her zaman ilgiyle takip ettiklerini kaydeden Nurettin Sönmez, Ahmet Şık'ın kısa sürede özgürlüğüne kavuşacağını ifade etti.

Anne Fatma Şık ise Ahmet Şık'ın tutukluluk haline yapılan itirazın bugün reddedildiğini hatırlatarak gazetecilere yönelik tutuklamaların siyasal iktidarın kendi sonunu hazırlama girişimi olarak niteledi. Benzeri baskıların 12 Eylül döneminde de yaşandığını ve kendisinin de gözaltına alındığını kaydeden Fatma Şık Eğitim Sen temsilcilerine Ahmet Şık'a destekleri nedeniyle teşekkür etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder