16 Ekim 2011 Pazar

Şener, Uzan davasından beraat etti - 23 Eylül 2011

Gazeteci Nedim Şener, özel hayatı ihlal ettiği ve hakaret ettiği iddiasıyla açılan davadan beraat etti. Şener'in cezaevinde yaklaşık 25 kilo vermiş olması da dikkat çekti.

Odatv davası kapsamında Silivri Cezaevi'nde tutuklu bulunan gazeteci Nedim Şener, Cem Uzan'ın özel hayatını ihlal ettiği iddiasıyla yargılandığı davada beraat etti.

Bakırköy 2. Asliye Ceza Mahkemesi'nde dün (22 Eylül) görülen duruşmaya Silivri Cezaevi'nden getirilen Nedim Şener'in, 19 Kasım 2009'da Milliyet gazetesinde "Milyon Dolarlık Evlilik Kontratı" başlıklı haberinde, özel hayatı ihlal ettiği ve hakaret ettiği iddiasıyla Türk Ceza Kanunu'nun (TCK) 125. ve 134. maddeleri uyarınca bir yıl üç aydan beş yıla kadar hapisle cezalandırılması isteniyordu.

"Oturursam arkadaşlarımı göremem"

T24'te yer alan habere göre, duruşma salonunda Hakim Hasan Gülver, Şener'in oturmasını istedi. Ancak Şener, oturursa arkadaşlarını göremeyeceğini söyleyerek ayakta durmaya devam etti.
Beraatini talep eden Nedim Şener, "Türk milleti tarafından etik karşılanmayacak bir sözleşme yapan Cem Uzan, siyasete soyunmuştur. Toplumun bilgilendirmesi amacıyla haberi yaptım. Uzanlar hakkında yaptığım çalışmalar sırasında devlet organlarının yaptığı tahkikatlarda basın mensubu olarak bulunmamdan dolayı birçok ev halleri hususunda bilgi sahibi oldum. Ancak bunları etik bulmadığım için yayınlamadım" dedi.
Mahkeme, Nedim Şener'in gizliliği ihlal etmediği gerekçesiyle için beraatine karar verdi.
Mahkemeye Nedim Şener'in eşi Vecide Şener ve çok sayıda gazeteci arkadaşı gelirken, Şener'in cezaevinde 25 kilo verdiği gözlendi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder